Danmarksmesterskabet afholdes i Arden i maj måned

Første weekend i maj skal holdet til Nordjylland, nærmere bestemt Arden. Her afholdet Danmarksmesterskabet for sæsonen 2025-2026 og både FM og DM afholdes samme dag.
FM er Forbundsmesterskabet som er kvindeholdets mesterksabskamp, hvilket snart ligeledes vil blive kaldt DM.
Kvindeholdets ambitioner er bestemt at vinde guld, men det er spændende at se hvordan de to andre hold stiller på dagen. Herre og mix holdet går ligeledes efter guldet i år, efter at have fået anden pladsen tre år i træk.
Vi ser frem til en rigtig god dag i det Nordjyske.