Klubbens elitehold har siden slut 0’erne spillet i Danmarksserien. Det har været en rigtig lang rejse med stor udskiftning i truppen undervejs og vi har fået rigtig mange konstruktive klø gennem tiden.
Efter en del år på tronen måtte Flipper i weekenden dog se sig slået af en meget motiveret og velspillende Amager hold!
Klubben vandt for første gang DM guld i weekenden!
Vi takker Arden og Undervandsrugbyudvalget for et godt arrangement.
Finalekampen kan se her: https://youtu.be/P0Tel1hpHgI?t=24780
